2011-01-03 ♦ 23:28:56

3 januari - min födelsedag!

HEJHOPP nu är jag hela 19 år gammal! Väldigt kul. Jag är en stor tjej nu ;-) Eller inte. Dagen har inte firats på något märkvärdigt sätt. Nattis kom och väckte mig på morgonen, och så har vi och mamma gjort en tårta. Chokladpudding, sylt och banan var ingredienserna. Plus nonstop som topping. Runt halv fyra fikade vi allihopa. Älsklingen var också här! Mycket trevligt och god tårta! Sen har dagen som sagt inte varit någon speciell och jag åkte nu på kvällen till Alvik för att hämta brorsan efter jobbat. Taxi Schaffhauser ;-)

Så många har ju skrivit vad de fått av tomten! Jag tänkte också skriva ner dem i brist på annat, plus mina födelsedagsgrejor!

One Tree Hill säsong 7
En mycket stor summa in på kontot
Mer pengar
Ännu mer pengar
Halsband
Datorfodral
Jessica Simpson parfym Fancy
Dior-mascara (grym)
Sminkkurs + sminkpengar typ..

Jag och tårta
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild