2011-03-01 ♦ 16:16:17

Big Brother

Kan ju berätta helgens stora äventyr ;-) Jag och Louise var på Big Brother live! Var väl ganska så trevligt, förutom den (förlåt för ordvalen) den efterblivna nörden som satte sig brevid mig och garvade som jag vet inte vad och var allmänt störande och helt jäfvla cepe. Det gjorde inte min kväll så att säga :) Aja, en del roliga personer var la i publiken. Bland annat fd PH deltagaren Cimon, samt vinnaren av Robinson, Christoffer, och Marcus och nån annan tjej från den tävlingen. Lite kult. När vi sprang till tvärbanan efteråt var det en asläskig snubbe som ba kolla på mig/oss med äcklig peddoblick och ba "Hej :)" Uuuuuscha. Fett rädd att han skulle följa efter så vi fortsatte springa och typ garva hahaha xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild