2011-02-10 ♦ 22:11:22

PLUGGIS 2

Haha, glömde bort mitt förra inlägg. Har inte alls haft lust att blogga sedan jag köpte min mac. Dålig bloggdator. Eller ja, safari suger.
.
Har varit sjuk hela veckan typ och är inte frisk ännu. Ingenting är kul faktiskt. Livet känns bara deppigt och tråkigt. Skolan suger. Har alltid tyckt min skola varit ganska okej förrän nu när vi fått veta att vi typ inte får något mer lov förrän vi tar student. Fyra månader utan lov. Helt jävla sinnessjukt. Men alla lärare säger olika så ingen vet något typ. Får la hoppas på det bästa.
.
Mycket plugg också. Som ska göras i helgen:
* Projektuppsats
* Japanskaglosor
* På något sätt börja med Upptäck Stockholm
* Tyskaglosor (eget initiativ)
* Läsa i litteraturboken typ..
* Plugga matte
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild