2011-02-20 ♦ 19:48:22

You cannot stop me

Har inte pluggat såhär mycket på riktigt länge. Redan i fredags började jag med att, direkt när jag kom hem efter skolan, skriva på en uppsats. Skrev "klart" den tills kvällen. Ska kolla igenom den nu och se så att jag fått fram det jag vill, korrekturläsa, och sen skicka den till läraren ikväll för lite respons. Igår gjorde jag en annan uppgift. Läste igenom två låånga häften om August Strindberg, och känner väl att uppgiften ska gå att genomföra. Idag har jag skrivit en hel del på min Staden och framtiden uppgift så det är inte mycket kvar på den heller. Känns bra att för en gångs skull vara ute i väldigt god tid. Särskilt när jag vet att jag kommer ha matteprov snart, och att vi nog kommer få nått jobbigt i religionen. Juste, har även skrivit klart min projektuppsats idag, loggen, och skickat in båda. Fan vad gött! Nu ska jag chilla en stund och sedan fixa med naturuppsatsen. Yey!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild