2011-01-10 ♦ 10:04:56

Ready for school

Idag börjar skolan igen efter nästan tre veckors looov. Inte alls kul om du frågar mig. Eller lite kul kanske :-( Har bara två lektioner idag, filosofi och matte. På filosofin ska vi nog bara lyssna till några redovisningar, och, tja, på matten får vi kanske tillbaka matteproven som vi gjorde innan lovet (som det nog inte gick som jag hoppats på) och sen räkna vidare. Ganska så soft start på terminen, ne?

Hur som helst kanske jag ska träna idag. Har satt upp mig på cycling men jag står som nummer 8 på väntelistan. Lite surt, så får se om det blir någe! Annars har jag i varje fall en plats imorgon! Funderar på om jag ska boka in mig på ett pass i helgen också. Förutom detta ska jag ju träna ons och/eller tors också! :D
Usch ser här vad ljust hår jag har egentligen! Kanske beror på blixten i datorn, men tur ändå att jag ska färga i veckan! :D 5/0 Here I come! Herregud måste boka klippning också ...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild