2011-03-08 ♦ 15:50:58

Träääning

Fick nyss en vild idé om att skapa en träningsblogg typ? Eller well, träningsblogg med lite vardagliga saker också! Något att ta en funderare på kanske?
Nåja. Jag har ju varit sjuk de senaste tre veckorna typ och inte kunnat eller orkat träna till fullo. Nu är jag verkligen på bättringsvägen och kan förklara mig ganska så frisk. Träningen började komma igång som vanligt redan i torsdags då jag prövade på Zumba, som var lite svårt för mig som inte alls kan dansa, men kul var det! I lördags blev det BodyBalance - en blanding av yoga, pilates och tai-chi. Riktigt roligt, skönt och framför allt avslappnande!  Ska vara duktig och fortsätta med den klassen då jag verkligen behöver bli rörligare. I framtiden ska jag nog testa på Yoga också.
I söndags stod det piloxing på schemat. Ganska tungt men gud så kul! Boxningsdelen är min favorit! Igår var det dags för BodyBalance igen, med en annan instruktör som var bra!
Om bara två timmar är jag åter på SATS och kör lite Träning för löpare i en timme, sedan chilla lite på gymmet i en halvtimme, för att efter det köra en halvtimmes ReCycling som det heter. Hoppas jag pallar ;)
Kommentarer
Louise

sv: JOOO alltså jävlar, jag dör typ!

2011-03-09 @ 22:28:19
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild