2010-11-18 ♦ 19:59:04

Too school for cool

Kom nyss på att jag inte pluggat sedan början av lovet. Och det var ju typ tre veckor sedan, nästan? Galet. Men har väl typ inte haft så mycket att göra, eller jo visst men allt är typ till nu. Ska fasiken plugga imorgon iaf. Måste skriva klart naturhemprovet så har jag det klart, sedan typ... jag vet inte men jag ska prata med min lärare i skolan ang. högtidstalet för jag tror inte jag kan göra det. Det finns en gräns liksom.

Har nyss kollat på typ halva Hannah Montana filmen, och måste ju säga att den är urgrym! Har varit riktigt anti Miley Cyrus, men hon är ju riktigt bra ;) Laddar ner serien nu också, kan ju kolla på den på vår nya stora TV nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild