2010-11-07 ♦ 20:47:53

Sjunde november!

Idag har jag gjort en hel del faktiskt! Varit på IKEA och köpt en ny lampa (jag råkade ta sönder min gamla nya FYI), sen har jag varit i Jakan för att kolla på en jacka.. dock fanns den ju icke i min storlek och i färgen jag ville ha. Aja, kanske är onödigt då jag redan har två vinterjackor. Jag har förutom detta pluggat lite naturkunskap samt jobbat med mitt projektarbete! Lite One Tree Hill har kollats också ;)

Imorgon är det skola igen. Jag längtar inte, då jag inte pallar med alla läxor och uppgifter som väntar. Särskilt ett tal i svenskan vi helt plötsligt måste göra. Det är inte det att jag har svårt eller tycker det är superjobbigt att prata inför klassen, men ett högtidstal kan ju vara lite pinsamt? Dessutom har jag inte tid att öva på ett tal dessa tider...
Kommentarer
Louise

sv; Hahaha ja eller hur, ganska stört! men men, det är ju han som förlorar på det ;D

2010-11-10 @ 23:26:38
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild