2010-11-05 ♦ 12:52:41

Beneath the sheets of paper lies my truth

Igår skulle jag ju som sagt ut och springa. Och det gjorde jag så duktig som jag är. Men det var ett rent helvete ska jag säga er. Nog för att jag är en smula otränad på den fronten, men det var så fruktansvärt kallt att det kändes som att huvudet skulle sprängas! Det var fett med oskönt. Tror fan att jag lägger skorna på hyllan och går i springide tills våren tittar fram.

Biljetterna till Harry Potter och dödsrelikerna (så heter den va?) del 1 beställdes igår av Emelie och Micki och alldeles straxt ska vi fara in till stan och hämta dem! :D Kul! Spännande det kommer bli, har faktiskt längtat lite till filmen för en gångs skull!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild