2010-05-31 ♦ 16:59:39

31 maj 2010

Hörrni snart är det juli månad! Alltså har halva året snart gått. Gaaalet. Sitter och lyssnar på lite catchy musik just nu, och det är Eric Saades nya (och första) album som spelas på Spotify.

Idag hade jag min andra körlektion, vilken gick bra. Fick köra runt lite i Västra Jakan nu, runt runt runt samma hus. Haha. Ganska drygt. Nästa gång ska vi ut på störrevägar. Inte för att jag inte gjort det förut, haha. Jag körde ju fan motorväg igår! xD Så nu blir det hårdträning tills nästa lektion!

Borde egentligen plugga nu. Har två prov imorgon bitti som sagt och även historieuppsatsen som ska skickas in. Har alltid svårt att läsa igenom mina uppsatser, men nu måste jag verkligen göra det ordentligt då alla kommer att kunna läsa den. Pinsamt ;O Men ska läsa den nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild