2010-05-24 ♦ 11:33:56

24 maj 2010

God morgon! Här sitter jag och pluggar. Försöker hålla mitt mål att skicka ett utkast idag, innan klockan tolv, och jag har skrapat ihop en del att skicka in.

Igår kväll körde jag i regnet. Det blev på vägar jag aldrig kört på så det var intressant. Vi skulle tanka, så vi körde till en mac i Barkarby, men där fungerade det inte... så jag körde in genom bostadsråden i Barkarby, mot Skälby och sen ut på vägen igen. Sen via Järfälla vägen mot Jakan, sen mot stationen för att kolla in vart bussarna skulle stå (de bygger om) och sen runt en del rondeller för att komma till Statoil. Roligt roligt. Känner mig iaf ganska bekväm med stora forden nu, som är diesel precis som körskolebilen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild