2010-05-20 ♦ 14:34:18

20 maj 2010

Imorse försov jag mig i en och en halv timme!! Hade ställt klockan på 7.45 och vaknade av den. Stängde av den och la mig i sängen igen för att bara vila en kvart till som jag brukar, och så SOMNAR jag! Vaknade igen 9.15, då mitt tåg går. Haha. Så det var bara att slänga på sig kläderna och mamma fick skjutsa mig till stationen då nästa tåg skulle gå 9.31. Vi lämnade huset typ 9.23 - och jag hann med tåget och kom i tid till skolan!! Utvilad var jag, men lika okoncentrerad.

Det är så jäkla varmt ute att jag tror jag dör. Och nästan inga sommarkläder har jag heller. Bara fula äckliga gamla trasor nästan! Bläääää på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild