2010-05-19 ♦ 18:03:21

19 maj 2010

Solig och varm dag igen! Jag typ döööör av värmeslag. Köpte iaf lite nya "sommar" kläder idag. Dock måste jag köpa något svalt att ha på benen. Vill inte direkt gå med korta shorts i skolan, och leggins har jag inte många. Får väl köpa några snart...

Borde plugga men det är så varmt och jag orkar inte :( Pluggar bättre på kvällen så då får jag se till att göra något. Antingen historia eller svenska.

Chattar med Charre just nu och vi har pratat om att vi kanske ska ses någon gång i sommar! :D Tog reda på att senast vi sågs var 17 augusti 2007 hos henne i Västerås, så det var ju ett bra tag sedan! Så vi får se vad som händer! =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild