2010-05-12 ♦ 19:30:27

12 maj 2010

Idag sprang jag återigen 5,2 km och det kändes bra. Dock blev jag inte nöjd med tiden, men den skall förbättras! Jag känner att jag orkar mycket mer nu så jag ska satsa på 1 mil inom en snar framtid. Vet redan banan jag ska springa så det är ju bara att orka ge sig ut.

Har dessutom kört bil fyra dagar i streck nu. Alltså inte 24/7 men ni fattar vad jag menar... Jag måste säga själv att jag tycker jag blivit bättre. Inga större problem tycker jag, förutom att jag kollar lite för lite samt att växlingarna ska göras mjukare... sen kanske lite andra saker jag inte kommer på just nu. Detta är trots att bara grunderna. Det är mycket jag inte kan än!

Nu ska jag fortsätta med svenskan så jag blir klar IDAG.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild