2010-03-30 ♦ 13:28:11

Under my skin

Jag gick ju aldrig till skolan idag, som sagt, och jag hade nog aldrig pallat vara där hela dagen om jag gått. Enligt schemat slutar jag ungefär nu, halv två, och jag har varit seg och trött i flera timmar. Tisdagar är den hårdaste dagen i veckan. Och jag är, även om jag är frisk, alldeles död efter skolan.

Jag svettas på ögonlocken. Vad är det för konstig symptom?

Imorgon måste jag iallafall till skolan, vare sig jag är sjuk eller inte. Viktig historialektion som jag måste gå på och fortsätta med Nobelprojektet. Sen är det ju andra bullar om jag är kvar där efter den lektionen... men troligtvis. Onsdagar är inte så jobbiga.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild