2010-03-30 ♦ 08:54:57

Sjukodrama

Jahapp. Så är man hemma från skolan idag, till allas förvåning och mitt dåliga samvete. Känns alltid som att jag skolkar när jag är hemma och är sjuk. Stört. Tur att det inte är så farligt då och det borde nog gå över med ordenligt med vatten och sömn.

Jag vet inte vem som smittat mig, haha, men jag har träffat två som varit sjuka så någon av dessa kan ju vara boven. Men iallfall började det igår eftermiddag då jag började känna mig tjock i halsen. Sen så fick jag ont i huvudet också. Vet inte om det var före eller efter jag råkade slå huvudet i kanten på nattduksbordet. Klantarsel! Fin bula är det nog iaf.
Halsen och huvudet gick inte över (eller jo huvudet efter att jag tagit tablett) på kvällen och det ledde till att jag fick svårt att somna. Kanske somnade mellan 1-2 på natten? Och jag gick å la mig klockan 22.

Till råga på allt detta skulle jag ju ut med soperna i morse... men jag trodde ju sopgubbarna skulle komma klockan tio. Jag har för mig att mamma sagt det någon gång, men det kanske var posten som brukade komma då... jag vet inte. Jahapp. Så vaknar jag till radion klockan åtta och är megatrött och ligger och lyssnar i sisådär en halvtimma. Sedan hör jag något som bullrar, kikar ut genom fönstret och vad får jag se? SOPBILEN! Skitbajs!

Snart ska jag åka och träna. Borde ju inte det, men måste få sista stämpeln och imorgon pallar jag inte träna!!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild