2010-03-07 ♦ 21:14:23

Flooooow.

Jag är usel på rubriker.

SatsFlow var faktiskt rätt så OK. Jag är nog inte så mycket för Yoga och sega balansövningar, är mer en sådan person som vill springa om kring och röra hela kroppen istället för att stå stilla. Det roligaste på klassen var helt klart Tai chi. Lite mer action sådär! Vet inte om jag kommer göra det fler gånger, men det var roligt att testa!

Annars idag har jag räknat en hel del matte. Jag har ju prov imorgon och jag tror det kommer gå jättebra. Detta kapitel var väldigt enkelt och det omfattade inte alls lika mycket som förra! Matte är kul!

Nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig och läsa Sagan om Isfolket - bok 42 - Lugnet före stormen av Margit Sandemo. Jag har bara sex böcker kvar av serien nu! Kommer sakna Isfolket när jag är klar... det var ju nästan två år sedan jag började med serien.

Namaste och godnatt. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild