2010-03-02 ♦ 08:53:27

2QL4SKL

Imorse vaknade jag till Sanna Nielsen - Empty Room, Lugna Favoriter. Det var lite sådär lagom trevligt. Mitt rum var ju tomt iaf. Jag har börjat använda radion som väckarklocka nu, vet inte om det är så bra egentligen... ligger ju bara och lyssnar på musiken istället för att gå upp. Men jag hinner upp i tid ändå.
Har svenska just nu och det är ganska så tråkigt. Förbereder oss för NP lite. Fast nu har vi iofs rast. Efter denna lektion har vi håltimme och det är great för då får jag lunch! På menyn står Kycklingsallad... typ. Hoppas det är den med en currysås! Därefter har jag japanska sen tyska.

Hejs.

Kommentarer
Louise

Eller hur! :O:O Jag har fan börjat tänka så, o de känns fett najsigt ;D

2010-03-02 @ 20:18:19
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild