2010-06-01 ♦ 19:51:44

Vad fan är problemet?

Nu tänker jag ta ut mina aggressioner här. Min idiot till lärare är dum i huvudet. Han kan ju fan inte ändra det han sagt till mig att jag ska göra? Snackar om engelskan btw. Först säger han att jag ligger på vg-mvg, och att jag bara behövde göra ett äckligt kompletteringsprov på listening (och bara behöver få VG+ på för att få MVG). JAG VEEEEEEEEET ATT JAG FICK VG+ och nu så skriver han helt plötsligt att jag ska göra reading också? Alltså vaaaaa? HAN SA ATT JAG BARA BEHÖVDE GÖRA LISTENING!!! Ska jag behöva stressa upp mig och göra två prov till nu innan skolan är slut? FAN HELLER. Nu är jag nöjd med ett vg i engelska, fast jag förtjänar ett mvg. Men jag har ju mvg i allt annat så GRATTIS TILL DIG SOM BLIR DEN FÖRSTA ATT GE MIG ETT VG! TACK OCH HEJ, JAG KOMMER INTE SAKNA DIG!

Den här låten är till dig! (Ta den inte för seriöst, kom igen, så elak är jag inte)
Kommentarer
Louise

HELL NO! du förtjänar ett MVG, lätt!

2010-06-01 @ 20:10:01
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild