2010-06-07 ♦ 20:18:55

She works hard for the money

Hur sjukt chill, roligt, och faktiskt fysiskt ansträngande (gosh, träningsvärk i armarna imorrn) mitt jobb som spårvagnsunderhållande är, så föredrar jag nog faktiskt skolan. Skolan är en miljö med välkända ansikten och platser, man vet hur allting fungerar och hur man ska och inte ska bete sig. Och framför allt finns där alla kompisar.

Idag var det min andra dag på mitt jobb. Som sagt var det galet chill, men ansträngande under vissa stunder och ganska kul. Fick lära mig att städa golvet med alla möjliga redskap, bland annat med en golvmaskin som var lite svår att manövrera, men det är bara teknik det handlar om! Kommer nog lära mig att bemästra den inom en snar framtid. Jag fick även lära mig att tvätta fönstrena, och det var faktiskt ganska kul. Jag tycker om att städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild