2010-06-15 ♦ 17:48:34

Det där kortet alltså...

Gårdagens körlektion gick faktiskt bra. Inga kanske jättemega problem, men några finns ju alltid eftersom det ska vara så petnoga. Jag har iallafall bestämt mig för att tänka om. Hur mycket jag än vill ha körkortet innan trean så vet jag inte om jag fixar det. Det finns helt enkelt inte tid. Ska jobba hela juli, det är apmycket kö på trafikskolan så många körtider existerar i princip inte. MEN det är inte enbart negativt. Istället kan jag fokusera på att bli en mycket säkrare förare som inte stressar (enbart för att få kortet så snabbt som möjligt). Jag lär ju inte klara uppkörningen om jag är superstressad. Och när jag inte kan ta många lektioner i sommar kan jag ju istället satsa på att bli grym på teori. Lets face it, det kommer inte ens gå att ta ett körkort om man stressar sig till det. Och ett misslyckande skulle ju göra allt värre. Men sen är det bara att go for it i höst istället! För 2010 är mitt år!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild