2010-06-18 ♦ 21:06:39

Ännu en dag går förbi

Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Men hallå, jag har ju sommarlov så det är ju så det ska vara! Vad jag har gjort är att kolla på en massa Huset Fullt avsnitt, sen vart jag ju tvungen att stänga av datorn för att det börja åska och blixtra som aldrig förr och då fick jag allt sitta och läsa. Sen blev det ytterligare ett par avsnitt av Huset Fullt. Jag har dessutom lyssnat en del på Harel Skaat. Hittat en massor med nya låtar, som ex. Ve'at, Kama Od Efshar, Bdidut (Shalehet) och Yamim Aherim. Ni borde lyssna på dem!

Här får ni Yamim Aherim! Han börjar inte sjunga förrens 1.16 så spola dit om ni inte vill höra en massa prat på hebreiska som vi troligtvis ändå inte förstår! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild