2010-07-23 ♦ 20:50:21

after changes we are more or less the same

Jag har haft fullt upp med jobbet nu i veckan! Det har både varit kul och mindre kul. Ganska segt. Förutom idag då jag och en annan fick skruva/slita loss alla sitsar, ryggstöd och nackstöd på två vagnar från Holland och packa ner dem i 2 ½ pallar. Jobbade nästan hela dagen utan paus, bara lunch! Men tiden gick fort och det var ganska kul, och jag fick beröm för jag var så händig ;) Äsch, men man får ju in snittsen tillslut.
Nu är det ju bara en vecka kvar och det ska bli så skönt att äntligen få njuta av sommaren och lovet. Snart börjar ju faktiskt skolan också. Känns lite stressande då jag inte känner att jag fått något lov än. Vill inte börja skolan nu. Förra året vid den här tiden längtade jag nog en aning till skolan, att få göra något på dagarna och ha rutiner och så! Men inte i år.
Idag var det ju löning, och jag fick fett med bra betalt! Dock har jag fört över ett par laxar till mitt egna Japankonto då vi ska dit nästa år. Har en hel den stålar där nu så jag kommer inte att behöva snåla direkt ;)

Lee DeWyze - The Boxer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild