2010-07-01 ♦ 16:40:32

1 juli

Hej! Nu har jag inte skrivit på ett par dagar, men det gör inget. Jag har haft fullt upp! Jobbat från 7 till 15.30 (egentligen 14.30 hihi) varje dag, och idag var det min första "riktiga" dag på jobbet egentligen. Jag är ju ersättare för en snubbe och nu har han gått på semester! Och min första dag idag gick faktiskt bra. Skulle ju ara göra golvet, och om man är riktigt snabb så kan man säkert göra det på högst 4 timmar. Men jag drygade ut det som fan, och blev klar klockan två. Alltså typ 7 timmar! xD Fast sedan gjorde jag massa annat imellan.. åt lunch, hade rast, våtdamsög(?) förarsittsen... full rulle alltså. Fick jäkligt ont i fötterna. Men det har varit skoj :) Tyvärr så är jobbet vääääldigt ensamt.

Igår träffade jag Emelie och Mikaela! Det var jättetrevligt och kul eftersom det var längesedan vi sågs. Och pga det pratas det nästan bara om gamla tider. Vi har ju känt varandra i 12 år nu! Vi tog en liten promenad runt Viksjö, mot fastebol (gamla låg/mellanstadiet) och sen hem igen! Mycket skoj! Senare på kvällen kom även Jossan och hängde med oss en stund!

Det är så najs att det är torsdag idag, för då är det fredag!!!! Och sen är det helg då jag ska gå på Eclipse med tjejorna! :D:D:D:D


Juuuuuste. Har ju glömt berätta om betygen. Visserligen har vi inte fått alla, tre saknas just nu, men betygen är bra. Det bästa är att jag fick mvg i engelska! Som jag krigat och som jag .. ogillat Erik. Men nu blev det högsta betyg och jag är klar med engelskan förevigt! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild