2010-01-15 ♦ 17:26:03

Tråkigt men sant

Jag förvånad över hur lätt allting gott nu i tvåan. Allt skolarbete har gått som på räls och jag hänger med hela tiden, och inget har än varit riktigt svårt eller jobbigt. Jag antar att detta bara beror på en sak. Att jag slutade spela basket. Det är synd men det var nog det bästa beslutet jag gjort på väldigt länge. Basketen har under de senaste åren fått mig att må dåligt, och trots att jag visste redan då att det var så stannade jag ändå kvar och det är inte förrns nu jag sett dess konsekvenser. Tänkt vad en så rolig sport kan göra en.

Men såklart saknar jag att spela basket. Varje dag.
Kommentarer
David

varför inte börja spela igen fast inte lika seriöst, bara för att de e kul?:)

2010-01-18 @ 00:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild