2010-01-25 ♦ 19:14:49

If I was invincible

Jag har blivit en riktig dålig bloggerska och uppdaterar inte alls lika flitit längre. Men, men!

Idag har jag, förutom att kolla på filmen jag skrev om imorse, tränat! Det gick väl helt OK men jag orkar inte springa mer än 2 km, tyvärr. Har tränat stenhårt förra veckan så det var väl det som stoppade mig. Känner att jag behöver ta igen mig så imorgon blir det ingen träning. Men efter det blir det träning onsdag, torsdag och fredag. Sen får jag se om det blir något mer under helgen, men troligtvis inte då min kusin från Österrike och hans fästmö kommer på besök. :)

Jag antecknade ganska mycket igår när jag kollade på Elizabeth, så nu under den senaste timmen har jag suttit och skrivit på filmanalysen... men jag kan säga att det är en del jag inte fått svar på. Får väl kontakta min lärare eller nått nästa vecka. ;p

Är ensam hemma ikväll och ska därför sitta och kolla på film och käka BJ! Mums. Men problemet är vilken film jag ska se... Elizabeth: The Golden Age eller American Pie: Beta House? Svårt! Men det blir antagligen den sistnämnda... har så mycket Elizabeth i tankarna ändå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild