2010-01-18 ♦ 19:14:14

Ich bin müde, as always.

Fy vad jag är trött och jag har redan gjort en tabbe genom att sova i nästan en timma i soffan. Nu kommer det ju vara svårt att somna ikväll-.- Jaja, skadan är redan skedd så jag får hoppas på det bästa.

Idag kom mitt iPod armband och så köpte jag nya träningsbyxor - min tränings utstyrsel är komplett! Jag har köpt träningsgrejer för 1224 kr bara nu i januari, och det får fanimej räcka för det är mycket pengar och jag ska väl ha råd med annat också!

I morgon har jag tyskaprov. Hörförståelse, vokabulär, grammatik och läsförståelse. Jag har ju inte direkt svårt med tyska så det kommer nog gå bra, men jag måste nog plugga ett par glosor till hör/läsförståelsen ändå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild