2010-01-10 ♦ 01:29:58

Grannar skulle man inte ha

I 18 år har jag bott i det här huset och jag har ALDRIG störts av grannarna genom väggarna. De är nog ganska ljudisolerade skulle jag tro, eller trodde jag tills idag. De tidigare grannarna (ett äldre par) som bor vägg i vägg med den sidan jag har mitt rum på har lånat ut huset i ett par veckor till deras barn med familj. Dottern i den familjen är 90a, alltså 19 år. Och den jäveln(!) har antagligen fest nu, såsom det DUNDNKAR in i mitt rum när jag försöker sova. Jag hör till och med musiken och vad de lyssnar på. We Are Family, Disco Inferno, I Will Survive. Ingen jävla respekt visar dom. Nej, mamma el. pappa får allt gå och klaga imorgon!!!! Jag ska väl fan kunna få sova i mitt egna rum om natten!



TYYYYYST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild