2010-01-07 ♦ 20:29:22

First day of school

Ja, idag var det alltså första skoldagen efter ett skönt och välbehövligt jullov. Men jag måste faktiskt erkänna att det är lite skönt att vara tillbaka i vardagen. Sen finns det ju vissa saker som man helst skulle vilja slippa. Det bästa med idag var att vi inte hade någon idrott, då de som hade rester (prov) skulle göra dem i stället. Najs, eller vad?

Imorgon står matte och engelska på schemat. Ska bli intressant då jag knappt kommer ihåg något alls av vad vi höll på med innan jullovet på matten. Och engelskan, ja vad ska man säga. Jag undrar hur det blir med bokuppgiften som ska in nästa vecka. Vi har ju inte ens fått uppgiften och jag tror inte många ens har läst sin bok.

So Long!
Kommentarer
emelie

Hej, du är tillbaka :D

2010-01-07 @ 20:50:33
URL: http://babbelskalle.se/emelienorberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild