2010-01-23 ♦ 23:51:49

En spegelbild

Nu kommer det ett lite personligt inlägg här. Egentligen är det väl inte meningen att alla ska få läsa men jag måste skriva och få ut det jag känner någonstans.

Jag känner ibland att jag verkligen skulle behöva en riktigt nära tjejkompis. Det var länge sedan jag hade någon jag kunde snacka om allt med, och den personen var väl säkert den enda jag haft under min livstid, haha. Too bad att jag inte snackar så mycket med henne längre, men hon vet nog vem hon är om hon läser detta :) Det är så jobbigt när man känner att man har så mycket att berätta, vad som helst, och inte har någon att säga det till. Bara någon att t.ex. dela musik man gillar med... faktiskt vad som faller en in just för stunden. 

Ja, det var väl egentligen bara det jag ville få ur mig. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild