2010-01-24 ♦ 16:44:38

BZZZZ.

Idag har jag tränat för femte gången den här veckan och jag sprang 4km! Efter det gjorde jag lite BOSU-övningar. Måste säga att det är jävligt svårt eftersom man måste kunna hålla balansen också... men den tränar man ju upp! (y)
Snart börjar en film jag ska se. Bee Movie! Det är en barnfilm, jag vet, men den verkar superbra! Såg början på den tidigare i veckan, men sen skulle vi käka... :p
Ikväll ska jag även kolla på en film till. Elizabeth. Den vi såg i skolan. Vi ska ju skriva filmanalys och det är ju inte alltid lätt att komma ihåg vad som hänt såhär långt efter, så då får jag se den igen! Men den var ju bra så det gör inget. Cate Blanchett är grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild