2010-01-09 ♦ 11:22:16

9 januari, en lördag

Godmorgon! Imorse vaknade jag flera gånger och var skitsvettig, haha, och ändå var det kallt i rummet. Mardrömmar? Fast jag tror det var just för att det var så kallt i rummet men varmt under täcket att jag blev så varm, för när jag tillslut satte på elementet och rummet blev varmare och jag vaknade igen så var jag inte varm. Hah.

Aja, idag händer det nog inte så mycket vad jag vet. Kanske ska skriva lite på en medeltidsuppsats som ska in på måndag. Jag är väl egentligen klar, men läraren tyckte att jag skulle diskutera källorna också, men det går nog snabbt.

Jag märkte att ingen svarade på inlägget innan! Om ni inte gillar något av kortet så skriv det då! xD Jag är själv inte ens säker på om jag ska ha något av dem, men ändå! :D Kom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild