2010-01-19 ♦ 20:55:07

19 januari 2010

TJA! Förrst och främst vill jag bara säga att min statistik är grymt låg jämte mot vad den var i min gamla blogg.se blogg. Haha. Aja.

Idag fyller min mammut år! GRATTIS! ♥

Skolan var dryg som vanligt och jag var trött som vanligt. Kan bero på att jag satt uppe och kollade på Jay Leno igår kväll. På japanskan bestämde vi ett provdatum och det är om en månad, den 18 februari, och så hade jag som sagt prov på tyskan! Det gick skitbra och hörförståelsen var lätt som en plätt. Fast jag kom på att jag inte böjde ett verb rätt... bajs!

När jag åkte hem såg jag Blondinbellas kompis(?) på perrongen och även mina gamla skolkamrater Linnea, Madde och Katta. Så vi tog sällskap hem på tågot och sedan blev det bara jag och Katta kvar på bussen. Trevligt värre. Det var länge sedan jag träffade någon på väg hem/till skolan. Eller jo, jag träffade på Mathilda igår.

Mamma och jag har bakat Rocky Road, som jag bara smakat lite av än men som var supergod, och så har jag nu på kvällen gått på ett spinningpass med Nicole! Det var riktigt jobbigt och jag tror faktiskt jag ska ta en liten paus från spinningen ett tag, har börjat tröttna. Roligare med gym då jag har fixat värsta träningsgrejerna jö, musik och allt!

Haha, fick för mig att logga in på myspace idag. För första gången sedan April förra året. Och såg skickade jag en vänförfrågan till Clay Aiken som jag hittade där. NÖRD! Undrar om jag får svar. xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild