2010-02-24 ♦ 20:06:07

Först skapade Gud... Venus?

Ganska hård skoldag idag med intensivt pluggande! Louise och jag jobbade stenhårt i 2 ½ timme på historian och blev klar med vårat arbete. Grymt! Sedan jobbade jag också väldigt intensivt under matten och det är jag glad över... fått tillbaka lite mattekänsla ;) Sedan fick jag ont i huvudet och fick sitta och vänta i en halvtimma innan mentorstiden började och då blev jag mega stressad för jag vägrade missa mitt tåg. Jag får ont i huvudet av stress, jag.

Just nu sitter jag och bloggar (nähä?) samt pluggar inför Kultur och idéhistoria-provet och kollar på American Idol. Mycket på en och samma gång. Slänger in ett konstverk som föreställer Venus födelse och som är målad av ingen annan än Botticelli the man! Vacker målning, eller hur? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild