2010-02-23 ♦ 19:24:01

ナイス!

Idag var jag mer drabbad av trafikkaoset. Tåger var 45 min sent och jag stod i Barkarby på ett och samma ställe ungefär så länge. När tåget väl kom var det proppfullt men jag lyckades klämma mig in! Kom bara tjugo minuter försent, men det gjorde inte för vi började ändå med talen 25 över. Alla tar hänsyn över kaoset och man får inte ens frånvaro/närvaro!
Talet gick väl sådär. Har gjort det iallafall vilket är jätteskönt. Jag var ju helt uppspelt över förseningen så jag kunde inte direkt ta det lugnt. Men men, shit happens!
Fick tillbaka japanskaprovet och det hade gått superbra. Fick alla rätt. Höhö. Och ändå är jag dundernervös precis innan provet och tror att jag inte kan något... så kan det gå!
När jag skulle hem höll jag på att missa tåget (30minuterstrafik!) eftersom tunnelbanan inte kom på 10 minuter, även fast dem skulle gå var 5:e(?) och jag fick nästan panik. Väl i St. Eriksplan tänkte jag att det var kört att ens skynda mig till pendeln eftersom den skulle gå om två minuter. Jag stod där och velade vad jag skulle ta mig till och tiden gick men det kom aldrig upp att tåget kommit in! Så jag tog ett språng och rusade de 500 metrarna till stationen och jag HANN! Tur att det var försenat och tur att jag tog chansen ändå.

Kommentarer
Louise

Taaaaaack :D :D

2010-02-23 @ 20:34:08
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild