2010-02-25 ♦ 20:56:06

"And I am telling you I'm not going"

Sitter och lyssnar på Dreamgirls soundtracket och det går fanimej inte att sluta. Jag älskar det!

Idag var det en ganska dryg skoldag. Gjorde typ ingenting. Hade bara ont i huvudet och ville hem. Det känns som om jag har varit riktigt okoncentrerad i skolan denna vecka, förutom igår på historian. Men jag har haft ont i huvudet varje dag och jag vet inte om det beror på trafiken, skolan eller stress över båda?

Imorgon blir det en dryg dag också. Har typ bara en lektion eftersom min engelskalärare kommer troligtvis inte och varför vet jag inte riktigt. Om vi har engelska så kommer den säkert inte vara två timmar iaf och så behöver vi inte gå på kulturen! NAJS! :)

Har förresten bokat tid för klippning nästa torsdag! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild