2010-02-15 ♦ 12:22:28

AGGRO!

Jälva skit Kultur & Idéhistoria har flyttats fram två timmar på fredagar. FATTAR NI?! TVÅ TIMMAR!! Har redan håltimme innan, och nu kommer den bli två timmar längre.. kan bli upp till 3 ½ timme! Bara för EN tjej har en lektion så den krockade med den tidigare tiden. EN tjej påverkar vårat schema. EN! Inte kunde JAG påverka tyska steg 2's schema när det var prat om att byta. NEJ NEJ. Så nu kommer jag gå från 8 - 15 på fredagar. Halvdagar? No way. Får väl träna på den håltimmen då.
Kommentarer
Louise

sv: åh, fett nasty, det brukade jag äta förut ju! Men inte längre som tur e, men de känns ju som att många såna där kanske kmr från samma fabrik... Alltså samma kvarnar eller va det var >.<

2010-02-15 @ 13:15:11
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild