2010-08-11 ♦ 20:50:00

TEORI.

Jag har kommit alldeles för långt på teorin. Ligger före med hästlängder i jämförelse med vad jag ligger på i körningen. Varför kunde det inte vara tvärtom?! Då hade jag ju fixat kortet på nolltid. Jaja. Jag ska ta det i år iallafall. Jag sa ju att jag skulle klara ytterligare ett prov idag, och det gjorde jag ganska så snabbt 68/70 tror jag att jag fick. Sen gjorde jag ytterligare ett då jag failade på första försöket, men klarade det med 63 precis andra gången. Så det var ju bra men precis på håret. Ska nog göra den nån gång till så jag får högre! Nu fan ska jag ta tag i körningen. Min nästa lektion i början av september kommer jag ha en ny lärare, får se om han är bättre än den jag har haft hittills. Vill att något annat proffs också ska bedöma min körning.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild