2010-08-23 ♦ 19:40:30

23 augusti

Av någon konstig anledning höll jag på att skriva januari istället för augusti i rubriken?

Idag var det iallafall skola som vanligt. Började med svenska där jag hann en hel del till på min uppgift som ska in på fredag. Nu ska jag egentligen bara läsa igenom den och finslipa och sen skicka in för ytterligare respons. Men jag har alltid så svårt att faktiskt läsa mina verk, vill bara skicka in utan att hitta alla pinsamma misstag.

På matten idag snackade jag med läraren om att kanske läsa kursen på en termin istället för två, och hon sa att det var helt okej och att jag nog klarar det! Så det känns ju bra. Dock är det längsta kön framför SYO varje dag, så jag skickade istället ett mejl och förklarade mitt ärende. Hoppas hon svarar snart!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild