2010-04-16 ♦ 17:38:14

Yours Sincerely

Sitter och lyssnar på Anna Bergendahls nya album Yours Sincerely på Spotify som kom ut häromdagen. Faktiskt bra så långt som jag kommit.

Idag i skolan hade jag psykologiprov och därefter nationella i engelska. Muntliga delen. Psykologin gick skjukt bra och engelskan mindre bra. Haha. Fyfan. Hatar att jag har så mycket i tankarna men inte kan säga det för .. ja, jag vet inte. Det är jobbigt att bryta tystnaden också. Nothing to do about it now, though!

Efter engelskan hade vi kursinfo inför trean. Svårt det där! Jag vet iaf att jag ska fortsätta med Japanska och Tyska och välja Matte C. Men fick även veta att det är möjligt att läsa Matte D också, fast då både C och D på ett år. Alltså snabbversionen med 5 h matte i veckan! Frågorna är: nödvändigt? Vill jag? Orkar jag? Får väl gå och snacka med SYO nästa vecka. Ajuste, jag har visst valt Körsång också. Får se hur det blir med den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild