2010-04-11 ♦ 21:31:11

Ostmackor + oboy!

Mmmm, kvällsmat!

Ska försöka trappa ner lite nu för att snart ta och lägga mig i sängen. Vanligtvis hade jag legat och läst, men nehej, CDON är sämst så jag har inget att läsa. Nu får jag sitta och göra korsord istället, hur kul är det på en skala? Tur att VeckoRevyns korsord är lätta iaf!

Imorgon blir det träning iaf efter den korta skoldagen! :D Var grymt länge sen eftersom det har varit mycket skola och folk här och så har jag varit förskyld sen i tisdags förra veckan! Sen kan man ju skylla på lov också.
Men iaf! Jag ska löpa som fan på löpbandet, Run for Water-loppet är ju på söndag! Sen ska jag nog också ut och springa någon gång i veckan... Naisu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild