2010-04-14 ♦ 20:50:22

DA NOUBEL MJUSEUM!

Såpp (Så + japp) har man varit på Nobelmuseet imorse och det var väl lite kul. Not. Satt bara och lyssnade till en massa redovisningar om projektet vi har hållit på med. Vissa var bra, vissa var mindre bra. Vissa imponerade, och vissa trodde man kunna göra bättre. Men alla som gjorde ska ha stort med cred för det var en svår och jobbig uppgift! Jag hoppas att jag och Mina lyckades bra iallafall, för det tror jag!

Imorrn är det tyska muntliga prov. Dock vet jag inte riktigt vad det är på, så jag får öva på de båda delarna jag har här hemma. Annars har jag den andra nästa torsdag. Hm! Hoppas det går bra det också... snart är det Andra Avenyn och jag ska fixa mig inför natten.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild