2010-04-08 ♦ 20:42:20

8 april 2010

Idag har det varit en riktigt bra dag trots alldeles för lite sömn och skola! Riktigt skoj i skolan och på något vis kändes det som det var länge sedan jag hade det roligt i skolan. Jag och Mina kom vidare med vårat Nobelprojekt och det är inte alls mycket kvar nu. Vår lärare påpekade att det vi gjort hittils var riktigt bra!

Tyvärr fick jag ju veta att vi slutar skolan den 23 juni, alltså inte den 16:e som jag trodde, vilket innebär att jag börjar jobba innan jag ens slutat skolan. Men det får lösas på något vis. Sjukt sent jag slutar iallafall, andra skolor slutar den 11:e och min bror slutar till och med den 2:a!

Pratade med min svensklärare idag och jag fick läsa Mina drömmars stad, så den är beställd nu. Fick även lite hjälp med muntliga nationella så nu har jag faktiskt skrivit mitt PM och skickat in. Känns jättebra och jag vet faktiskt vad jag ska ta upp. Dock vet jag ju inte hur långt det blir... måste ju vara på fem röda!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild