2010-04-23 ♦ 19:44:46

23 april 2010

Jag gör och skriver vad jag vill i min blogg, och bloggen hjälper mig till en viss del att hålla reda på skolan så därför skriver jag om skolan!

Nåja. Idag var det svenska nationella i alla fall. Gick väl inte så värst bra, men ska sanningen fram presterade jag inte mitt bästa. Eller jo, det bästa jag förmådde just då i varje fall. Men jag orkade bara inte. Tror inte ens min texttyp blev helt rätt, aja!

Jag har börjat med uppsatsen om Utvecklingspsykologi nu. Planen är att skriva klart första "delen" idag och de resterade fem delarna ska jag, förhoppningsvis, göra under helgen. Shiat, jag har verkligen kommit in i ett så kallat "plugg mode". Det är najs när man har mycket att göra. Pepp.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild