2010-04-22 ♦ 21:47:05

22 april 2010

Jag känner mig jättenöjd och glad över att jag lyckats skriva klart kulturuppsatsen på bara två dagar! Nog kan den ju alltid finslipas lite, så jag kommer inte skicka in den förrns nästa vecka, men den är så gott som OKEJ! Det roliga är att jag för första gången nästan bara använt tryckta källor i en uppsats (om man bortser från nobelprojektet) istället för internetsidor. Det är ganska så coolt ;)

Idag har jag även blivit medlem på Stadsbiblioteket och lånat en bok inför historiauppsatsen. Jobbigt bara att min lärare sagt att han vill höra hur det har gott om några dagar... och jag som tänkte börja med den på riktigt nästa vecka då jag gjort klart allt annat! Men men. Får se hur jag gör... har ju börjat "tänka" på uppsatsen iallafall, och jag har flera källor att utgå ifrån.

Imorgon är det svenska nationella, uppsatsdelen, och jag är väl ganska lugn inför den då jag vet att mitt betyg i svenska inte hänger på hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild