2010-04-20 ♦ 17:43:22

20 april 2010

Vet ni vad Louise, Mina och jag råkade ta reda på idag? Att det är Hitlers födelsedag, och han hade fyllt 121 år om han fortfarande levt. Men nu ska vi inte prata om honom, det är ju inte ett så trevligt samtalsämne!

Skolan har börjat ordna upp sig nu. Berg och dalbana är vad det är! Svenska muntliga gick faktiskt jättebra och tyskaprovet, tja... sådär. Hörförståelsen var lite knepig. Men nu är de över iallafall! Har fått lite koll på kulturuppsatsen nu efter att jag mejlat min lärare. Så det känns bra och jag vet vad jag ska göra.


"Inte för att skryta, men det här är faktiskt det perfekta stället för min godisskål!" - Maria Montazami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild