2010-09-08 ♦ 18:33:45

Vem kan slå...?

Halloj! Nu var det ett par dagar sedan jag skrev. Vad har jag gjort? Jag har faktiskt gjort en hel del. Först och främst har jag varit med Timmy, sen så igår var jag med Louise på tvinspelningen till Vem kan slå Filip & Fredrik! Det var skitskoj måste jag säga, och det är alltid så häftigt att se hur de arbetar bakom kamerorna och på andra platser runt om i studion. Tyvärr vågade jag gå fram till varken Filip eller Fredrik och bli fotad med dem, men om sanningen ska fram så fanns det knappt något tillfälle att gå fram och fråga. Nån annan gång kanske! ;) De två snubbarna är grymma iallafall!

Här är en liten bild på studion:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild