2011-01-06 ♦ 20:35:42

Guess what!

Igår träffade jag världens bästa tjej! Charre! :D Senast vi träffades var för 3,5 år sedan i hennes hemstad Västerås, så det var verkligen ett kärt återseende och jag hoppas vi träffas oftare nu ;-) När jag kom hem var det bara att snabbt plocka ihop lite grejor, käka, för att sen fara vidare hem till pojkvännen för att plugga. Men tror ni det blev något plugg? Haha, inte alls. Jag tog inte ens ur skolgrejerna ur väskan. Men men! Det varo trevligt ändå! =)

Har kommit på ett mål för året. Jag ska lära mig spela musik. Gitarr och piano först och främst. Herregud jag tog ju pianolektioner när jag var liten så svårt borde det ju inte vara! Har ju velat kunna spela gitarr i flera år, men alltid gett upp för det varit för svårt och fingrarna inte vill samarbeta. Men nu så!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild