2010-09-04 ♦ 12:06:56

the baseballs @ gröna lund

Såå, jag och Timmy möttes vid stationen och så åkte vi tillsammans in till Grönan för att kolla på the Baseballs. För ovanlighetens skull så började de spela i tid. De var sjukt bra må jag säga. Jag har lyssnat på albumet typ en gång, och har tyckt det var helt okej, men de var sååååå mycket bättre live. Alla låtar var fett dragiga! Efter konserten så märkte vi ju att det skulle bli smockat på spårvagnen tillbaka, så vi bestämde oss att gå från grönan till centralen, vilket tog cirkus 45 min. Stackars Timmy som hade en stukat fot på det :/ Men det var trevligt ändååå.. och jag kom hem 23.15 ungefär ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild