2010-09-23 ♦ 17:05:13

23 september

Nyss hemkommen från 2,5 timmar intensiv teori+körning! Gosh, alltså teorin haha.. fan vad jag kämpade med sista repetitionsprovet, men jag klarade det i alla fall! Den här gången på körlektionen skulle vi sammanfatta hela stadskörningen, så vi körde till Sollentuna och en liten bit till, sen tillbaka. Jäkligt mycket trafik var det så det var en aning jobbigt. Men det gick bra i varje fall. Nästa gång blir det motorväg!

Men haha, måste bara berätta. När jag satt och väntade i ca. 50 min på att tyskan skulle börja (satt och läste i körkortsboken) kommer värsta killgänget och satte sig vid stolarna till mitt bord HAHA. De typ garvade lite själva och skoja om att de satte sig vid mig och ba: låt henne vara hon sitter och pluggar! Men de var ändå trevliga och vi snackade lite om körning och körkort och sånt ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild